english Cumpara-ti biletul - www.myticket.ro
Clicknet
Rompetrol ALTO    Dacia












RAIN, UMBRELLAS, CAMERAS AND YOUR SECURITY ! THE RULES !!!

Postat de B'ESTFEST la data de 02 iulie 2009, 13:00

  Inapoi la stiri 
Dear People, I've been reading with great interest some of the negative comments that some of you posted on various blogs & websites or sent to our e-mail address. The issues that have been raised, need - AGAIN, apparently - some answers from us, the organisers.

Happy to do so cause it looks like some of the measures taken (or not taken, in your opinion) by the organisers are being seen as a lack of foresight on our behalf. Nobody among the few angry bloggers/e-mailers seems to be looking for the real possible reason behind certain measures, so.... I'll explain.

1. Why can't we get in with umbrellas when it is clear it will rain?

UMBRELLAS are a potential danger for other people in the crowd; esspecialy when there is a BIG CROWD on a relatively small area (because WE MADE A MISTAKE YESTERDAY ALLOWING A NUMBER OF PEOPLE IN WITH UMBRELLAS (AGAINST OUR OWN RULES; SEE NEXT POINT) WE HAD 3 PEOPLE THAT HAD TO BE TAKEN TO OUR FIRST AID TENTS BECAUSE THEY GOT HIT (ACCIDENTILY) IN THEIR FACE BY THE TIP OF UMBRELLAS . LUCKILY , NOBODY GOT SERIOUSLY INJURED, BUT AT LEAST ONE PERSON GOT HIT IN THE EYE AND THIS COULD HAVE TURNED OUT A LOT MORE SERIOUS THAN IT DID IN THE END! THIS IS THE REASON WHY ON THE VAST MAJORITY OF THE WORLD'S MAJOR FESTIVALS (OR ANY OTHER OPEN AIR SHOWS) THE RULE IS 'NO UMBRELLAS' ! IT IS FOR YOUR SECURITY (unless of course, you think that it's better to risk ONE PERSON turning BLIND because of an umbrella, than X people getting wet).

Secondly , if you have paid for a ticket to see your favourite band or go to your favourite festival, THE LAST THING YOU WANT/DESERVE IS NOT TO SEE A THING , BECAUSE YOUR VIEW IS BLOCKED BY A SEA OF UMBRELLAS.

We have communicated AGAIN & AGAIN the 'NO UMBRELLAS'-rule and made a VERY VERY HEAVY SUGGESTION TO BRING A RAINCOAT IN CASE THERE IS A CHANCE OF RAIN !

MORE , WE CANNOT DO !

2. Why - if the RULE is 'NO UMBRELLAS' - a big number of people at Day Zero of B'Estfest DID HAVE an umbrella on the festival grounds?

Now THAT is a very good remark and criticism! It is clear that WE MADE A MISTAKE in this case! There were contributing and explainable factors that caused this mistake, but this does not excuse the fact that this should NOT have happened. The reasons why it happened - if anybody is interested - were following:

a. Early on - much earlier than we anticipated from the experience of the previous 2 years of B'Estfest - there was more than usual 'pressure on the gates' (=many people standing in line to get into the festival grounds). In order to make access go faster, the checks at the gates became less stringent than they should have and this way a number of people managed to get in with umbrellas.

b. When the rain realy started pouring , our people at ticket controle started feeling very sorry for all the people that did bring umbrellas and would have to leave them at the gate. Since at that stage it was also clear that a number of people already 'smuggled' in umbrellas anyway, security and gate control allowed these people with umbrellas in.

LET ME ASSURE YOU, IT WILL NOT HAPPEN AGAIN ! THE RULE 'NO UMBRELLAS' STAYS INTACT (it's not because some drivers cross 'the red light' that the rule that you have to STOP in front of a red light is abandoned) AND WILL BE IMPLEMENTED WITH MORE VIGOUR TODAY AND ON ALL COMING B'ESTFEST DAYS!

3. Why does the organiser not sell any raincoats if rain is expected and there is a 'no umbrella's'-rule?



Sorry guys, but we ORGANISE CONCERTS! The sales of merchandise, food, drinks , etc... at our events is done by third parties (companies) that have these activities in their subject of activity as registred by the chamber of commerce. Why do you think no such company has thus far been interested to sell raincoats at our concerts? Probably because they do not want to take the risk to buy 10.000 ? 30.000 ? 70.000 ? raincoats to sell at outdoor events because if there is 'no rain' they will be left with high costs and a huge stock! Even in Holland - where it rains cats & dogs 75% of the summer period - you will NOT find a 'raincoat merchandising' stand.

Question : Why is it so difficult to bring/buy your own raincoat to an outdoor event if you think it might rain and you do not want to get wet? I don't get it..

More questions :

Do you expect the organiser of a football match to start selling raincoats if it rains at the match ? Do you expect the organisers of 'festivals on grass' (where the grass turns into a mudpool when it rains) to sell you 'rubber boots' ? Do you expect the guy who sells you a chair on the beach in Mamaia to also provide you with a raincoat if it starts raining ?

I am sure you'll come up with some answers to these questions yourselves.

4. Why did BGS (Security) close the gates at some stage?

The gates were at no point in time 'closed'. When the torential rain started, people - that had just passed the ticketing checkpoint - stayed under the checkpoint tent to be protected from the rain and this had as an effect that 'nobody could get through the gates anymore'. The jandarmerie and security therefor 'held up' the people who were still waiting to enter the ticketing checkpoint, in order not to cause any 'pushing' ; a 'pushing' that could have lead to chaos and thus major security problems. I can understand that some of you did not want to keep waiting in the rain for this security measure (!) to be lifted and went home. Dissapointed. Pissed off (at the rain , at the organisers, at life,...). Sorry, but YOUR security is higher on the priority list than the fact that you have to wait a little longer to get in ; even in torrential rain.

5. Cameras. Professional / Non-professional

Okay; another hot issue for some of you. It's acualy very simple. THE VAST MAJORITY OF (MAJOR) BANDS, ARTISTS, PERFORMERS , put in their contract with us (the organiser) that 'we have to do everything in our power to MAKE SURE that the audience has NO CAMERAS WHATSOEVER on them when they enter the concert area.

These contracts foresee in HUGE FINES for the organiser! NOW, in the day and age of small digital camera's and cellphones with inbuild camera's this STRICT ARTIST RULE is impossible to apply (we know, the artist's management knows).

So, IN ORDER TO TRY AND HELP THE AUDIENCE AS MUCH AS POSSIBLE ON THE ONE HAND, BUT PROTECTING OURSELVES AGAINST HUGE CLAIMS ON THE OTHER HAND, our INTERPRETATION of this artist rule is that we 'ban professional cameras' , but allow 'non professional cameras'.

True, the security guys at the gate are NOT SPECIALISTS TO DETERMINE 'WHAT IS PROFESSIONAL AND WHAT NOT', but - in case of doubt - they are instructed to 'give the ticket buyer the benefit of the doubt'. So on the camera issue, we are always TRYING TO HELP YOU and we make an effort (and take a risk!) to 'interpret' the artists' rule in YOUR favour. Best we can do; believe it or not.

Keep rocking ! The B'Est is yet to come !

Guido
  Inapoi la stiri 
 Posteaza un comentariu
Postat de Andrei la data de 13 ianuarie 2010, 10:19
Sunetul a fost super ok,si o chestie tare a fost cu reciclarea paharelor de bere..foarte buna ideea.
Un minus ar fi treaba cu pelerinele de ploaie...dar poate se rezolva anul asta...
Postat de SorinH la data de 06 iulie 2009, 09:44
Salut, as vrea sa va mai semnalez un detaliu la care ati avut de pierdut anul acesta. Pe langa multe altele... Vin la Franz Ferdinand il cam ratez, asta e am intarziat si cum dau sa plec (Orbital neprezentand interes), pe la 10.30 vreau sa schimb ultimele 10 jetoane. Normal am luat mai multe sperand ca sa imi fac pofta maaareee de bere CIUC PREMIUM - cea mai buna bere de la orice fest vizitat!!!! :(( sper ca simtiti ironiaaaaa!!!!! Cum ziceam, incerc sa schimb jetoanele si normal asa cum nu ma asteptam o domnisoara draguta de la banca colaboratoare aceea cu ..feissen!!! imi spune regulile: Jetoanele se pot schimba in bani numai dupa 12.00 noaptea ??!?!??!?! WTF???? Domnilor? GUIDOOOOO? am venit vineri doar pentru FF si daca plec nu am voie sa imi iau banii inapoi pe jetoane? Credeam ca ne respectati alegerile?!?!?! Imi pare f f rau insa anul acesta ati pierdut pe detalii foarte mult. Am fost la cele 3 editii de pana acum. Reanalizez foarte mult prezenta de anul viitor. Merci, Sorin
Postat de Adela la data de 05 iulie 2009, 00:42
apa era 25, juma' de jeton...eu nu am avut nici una dintre problemele mentionate de voi, doar ca, evident, m-a plouat ca naiba...nu aveam nici pelerina, nici umbrela, dar m-am simtit bine. eu am venit pe la 19 fara un sfert la festival, preseupun ca daca ati dat banii aia si va pasa de ei, nu veniti chiar la 20 la un fest la care se face intrarea la 18
Postat de July Evenings la data de 03 iulie 2009, 16:21
5 Ron un pahar de apa? ce e asta: bamboo'fest?
Postat de Alex la data de 03 iulie 2009, 16:13
Sunt nemultumit si revoltat de modul in care am fost tratati si suntem tratati noi ca si cumparatori de servicii. NU VA PASA pt ca ATI LUAT BANII!!! Stiti ca nu avem cum sa ne luam banii innapoi asa ca ne dati cu flit. Frumos raspuns.... tipic romanesc. Ca sa intelegeti de ce suntem nemultumiti ar fi trenbuit sa stati voi in ploaie si sa aveti hainele si picioarele ude nu sa stati la calculator si sa gasiti metode de a va cere scuze insa sa ne acuzati pe noi fraierii de cumparatori. Am crezut ca invatam din greselile noastre (ex Rolling Stones) insa.... nimic.
Postat de Raluca la data de 03 iulie 2009, 13:52
Multumesc si asa nu mi-am mai gasit umbrela ca am lasat-o afara si acum zice ca pot veni cu ea.
Postat de Ana la data de 03 iulie 2009, 00:53
Stiti ce au zis cei de la BGS cand s-a "inchis" intrarea? ca este doar decizia organizatorilor - si au si adus reprezentanti care au confirmat.

Si mai stiti ca motivatia prezentata a fost ca din cauza ploii si ca exista dubiu asupra continuarii concertelor s-a oprit temporar intrarea? Si ca asteptau sa iasa cei din interior ?!!??

Si organizarea de la porti ar fi trebuit sa se ocupe firma angajata si/sau organizatorii -in speta BGS si sa faciliteze atat intrarea cat si iesirea oamenilor si sa nu permita blocarea accesului pentru ca oamenii s-au adapostit de ploie. Pentru ca era destula lume care a stat in ploaie pentru ca s-au blocat intrarile. Si s-a stat vreo 30 de minute asa.
Postat de Alexandra la data de 03 iulie 2009, 00:27
:| eu chiar am venit ptr ca sunt mare fan The Killers... cine merge la festival numai ptr ca e "cool" sa mergi la un festival renumit, mai bine merge in club sau unde mai merg oamenii "cool". Nu poti fi chiar atat de superficial sa mergi la festival numai din popularitatea festivalului...nu stiu pe ce planeta traiesc unii sau cu ce scop :)) inseamna ca nu ai avut niciodata o trupa care sa iti placa cu adevarat. Acum..ce s-a intamplat s-a intamplat si nu se mai poate schimba..dar poate ca pe viitor se vor schmimba lucrurile. Let's hope that the best is yet to come cum scrie mai sus, sunt curioasa cum o sa iasa la Manowar
Postat de Silvia la data de 02 iulie 2009, 23:33
NU SUNT DE ACORD CU URMATORUL LUCRU SI ACEASTA PARTE A ARTICOLULUI MI SE PARE O MARE LIPSA DE RESPECT FATA DE MAREA MASA A OAMENILOR:
"In al doilea rand, daca ai platit bilet ca sa-ti vezi trupa favorita sau ca sa te duci la festivalul tau favorit, ultimul lucru pe care il vrei/meriti este sa nu vezi nimic deoarece privelistea iti este blocata de o mare de umbrele. "
TRUPA FAVORITA??? FESTIVALUL FAVORIT??? NU CRED CA MAJORITATEA OAMENILOT CARE VIN LA B'ESTFEST SUNT NEAPARAT CEI MAI MARI FANI AI TRUPELOR SAU AI FESTIVALULUI VOSTRU, CUM INSINUEAZA ACEST FRAGMENT.

CRED CA MAJORITATEA AR FI PREFERAT SA FIE SUB UMBRELA DECAT SA VAD TRUPA RESPECTIVA.

CEI MAI MULTI VENIM AICI DOAR DIN POPULARITATEA ACESTUI FESTIVAL. IAR DE LA ACESTI "CEI MAI MULTI" LUATI VOI CEI MAI MULTI BANI, NU DE LA FANII ADEVARATI AI TRUPELOR.

ASA CA, PE ROMANESTE, AM O SINGURA REACTIA LA ACEST COMENTARIU: MA LASI!?
Postat de Alexandra la data de 02 iulie 2009, 20:44
Presupun ca.. comentariul meu nu a fost publicat deoarece am folosit una doua cuvinte mai putin frumoase..acum e revizuit..a treia oara nici nu mai incerc.oricum e degeaba. I am no happy customer.
M-am bucurat mai mult de ideea concertului decat de concert... Inca de la intrare am intrebat pe cei de la BGS: este problema daca am in geanta o pereche de pantofi?(nici nu am mentionat ca sunt cu toc, si poate vi se pare absurd, dar am 1.55m si nu vad absolut nimic decat capetele altora cand sunt la concerte)3 dintre ei nu au putut sa-mi raspunda, se uitau doar ca matza-n calendar la mine. L-au chemat pe "shefu" care din start mi-a spus ca nu ma lasa sa intru cu ei si am cerut explicatie. Explicatia lui, singura care o stia, ca pot arunca cu ei pe scena (DA! Exact asta e motivul ptr care am platit o gramada de bani pe concert, sa vin sa arunc cu pantofi scumpi pe scena!)
II zic: Nene, nu are sens ce spui, asa ii iau in picioare de la intrare, intru cu ei in picioare si la fel de bine pot arunca cu ei pe scena! pot arunca cu geanta pe scena daca vreau, pot arunca cu orice pe scena daca vreau pana la urma urmei. Daca chiar vin cu ideea in cap sa ii arunc cu ceva in cap trupei mele preferate, pot sa o fac. Sunt o gramada de metode iar regulile voastre nu ma pot obliga sa intru in pielea goala la concert. Punctul meu este ca trebuie sa urmam niste reguli care nu sunt deloc intemeiate DE CE trebue a facem asta. Trebuia sa-mi arunc bricheta la gunoi de la inceput...bun...si eu cu ce-mi mai aprind tigara inauntru ? (asta asa de logica, ca pot trai cateva ore si fara tigara) Daca aveam chibrite ma lasau ? sau credeau ca dau foc la scena ? Ne-au cerut sa aruncam monedele la gunoi....arunc banii la gunoi? si ptr monede lucram la fel de greu ca si pentru bancnote...pai nu ! ca aruncati cu ele pe scena (EXACT ! MOTIVUL PTR CARE AM PLATIT SA VIN LA CONCERT; SA-MI ARUNC BANII PE SCENA DUPA TRUPA MEA PREFERATA; CA POATE DUC LIPSA DE BANI ROMANESTI LA SCHIMBUL VALUTAR DIN AMERICA) inteleg ca nu ai voie cu umbrela, mai ales eu, la 1.55 m, ca nu vad nici unde se termina scena de umbrelele alea. Inteleg de ce nu ai voie cu topoare, droguri etc., dar ce aveti domne cu o pereche de pantofi ? Ma mir ca nu ne-ati pus sa ne descaltam toti la intrare si sa ne aruncam papucii la gunoi, sau sa ne dam toate fetele jos agrafele din par, sa ne aruncam toti celularele la gunoi(si cu ala de-ti dau una in cap, vezi stele verzi), sa aruncam carti de credit la gunoi ca poate ne jucam de-a Ninja si luam gatu' VIP-urilor. Alta chestie la care nu-i vad logica este ca, de ce nu aveam voie sa stam jos, pe partea metalica a garduletelor inca cu 30 min INAINTE sa inceapa prima trupa sa cante ? Daca nu aveam masina parcata aproape de romexpo, ce faceam cu papucii...ii aruncam la gunoi, nu ? Monedele la fel..ca o-i fi de bani gata si nu stiam...Poate data viioare faceti frumos o lista structurata cu ce e voie si ce nu, ca zau, pe explicatiile din fata intrarii nu spunea decat de lucruri evidente precum topoare, droguri, etc.
Sper ca v-ati prins ce vreau sa spun..sau nu.. sau oricum nu cred ca conteaza ptr voi, ne vedem in pielea goala la urmatorul concert, promit sa-mi las si saliva acasa, nu cumva sa scuip trupa mea preferata pe scena. Se pune pret pe prea multe detalii nesemnificative decat pe esential.
Postat de ale la data de 02 iulie 2009, 20:23
frate..ce dracu va tot plangeti atat? a fost super ok..daca nu stiti sa va distrati in orice situatii e problema voastra..
daca nu va convine duceti-va in afara..daca tu bebe.. te duci cu 250-300 de ron in afara la un concert da-mi un buzz pe mess ca vreau sa merg si eu :)) fi serios..drum cazare bani de bilet bani de cheltuiala..hmmm nu judeci frate..
apropo de umbrele..un sfert din concertul sustinut de baietii de la the killers nu l-am vazut prea bine pentru ca aveam o umbrela in fata..ca sa vezi..nici nu prea imi dau seama cum te-ai putea distra si aplauda si sari sau mai stiu eu ce, la un concert cu o umbrela in mana, dar ma rog..
in rest.. toate bune si rock on!
Postat de Guess Who la data de 02 iulie 2009, 20:08
Pelerine de ploaie se pot cumpara cu 4 lei de la Jysk!
Postat de bmb la data de 02 iulie 2009, 19:22
am fost la primele doua editii Bestfest si a fost ok. anul asta m-am hotarat sa nu mai merg din cauza lineup-ului destul de slab. si din cate vad, am facut o alegere foarte buna. succesul editiilor anterioare se pare ca i-au facut pe organizatori sa aleaga profitul in schimbul satisfacerii nevoilor si preferintele oamenilor. sunt sigur ca asa va fi si la urmatoarele editii. bestfest is dead !
Postat de Alexandra la data de 02 iulie 2009, 19:11
Ptr Cristi....fi serios ca nici tu nu crezi ce spui acolo..happy customer...pf :))Si plus de asta esti putin paranoic ca suntem de la concureta sau te miri ce...sunt doar parerile celor care au fost la festival in Ziua Zero care poate nu au fost la fel de bine tratati ca tine...poate ca tu aveai bilet vip ;) Iar ce scrie pe site, ca portile nu au fost niciodata inchise cand a inceput ploaia NU ESTE ADEVARAT ! Un prieten a fugit la masina sa aduca pelerinele si cu toate ca avea bratara, nu l-a lasat sa mai intre pe motivul ca: asa au spus organizatorii. ABURELI ! sunt multe chestii de care organizatorii nici nu stiu, s-au petrecut multe, le cititi la aceasta sectiune si e un lucru bun ca sa se afle cum s-au petrecut defapt lururile..asta daca chiar ii intereseaza cu adevarat. Mai au timo cateva zile sa ia masuri ...dar cum se poarta lucrurile in Romania.... :))
Postat de Cristi la data de 02 iulie 2009, 18:54
Se vede destul de clar ca sunt persoane care posteaza de mai multe ori cu alt nume, doar ca au ceva cu B'estfest sau sunt de la concurenta. Penibil, nu am auzit pe nimeni din cei care au venit sa se planga ca pe pagina asta.

P.S. Nu am nici o legatura cu stafful B'estfest, doar un happy costumer pentru ziua de ieri.
Postat de katie la data de 02 iulie 2009, 18:29
hey v ati gandit sa puneti la dispozitie niste lockere? poate ca nu toti vroiau sa si arunce their personal stuff in tomberoanele de la intrare..vi se pare normal? la orice concert din afara au dulapioare si garderoba, la noi ba!
Postat de Tidussssssss la data de 02 iulie 2009, 18:08
La Armin Only anul trecut (organizatori The Mission) am putut intra cu umbrela.
Postat de Serban la data de 02 iulie 2009, 18:04
Proasta organizare!
Postat de Dan la data de 02 iulie 2009, 17:53
Bai dar sunteti frustrati rau de tot, prima zi a fost super. V-ati nascut toti in pus deodata, sonorizarea a fost super si organizarea ok. Grow up!
Postat de hmm la data de 02 iulie 2009, 17:40
e bine ca cei ce ORGANIZEAZA CONCERTE au ocazia sa vada niste reactii chiar dupa prima zi.in speranta ca nu veti fi nevoiti sa raspundeti DIN NOU(ne cerem scuze pentru presiune),ci veti pune in practica ceea ce ne dorim de la acest festivl,va multumesc anticipat
Postat de hello la data de 02 iulie 2009, 17:36
Ce raspuns impertinent al organizatorilor. F urat!
Postat de arashi la data de 02 iulie 2009, 17:02
Hm. Scrie cumva in contractul cu Killers ca nu suporta sa vada in public domnisoare cocotate pe umerii cuiva? Ca altfel nu imi explic de ce BGS au simtit nevoia sa intervina in aceasta situatie de mare gravitate :)
Postat de July Evenings la data de 02 iulie 2009, 16:53
WORSEFEST!
Postat de Motor Head la data de 02 iulie 2009, 16:49
nici n-am fost ieri la concert si deja mi-a pierit cheful de astea 3 zile la care o sa merg. toti cunoscutii care au fost ieri se plang de organizare si preturi. o fi prea tarziu sa returnez biletul la diverta? stie cineva?
Postat de Radu la data de 02 iulie 2009, 16:23
"Va asteptati ca organizatorii de festivaluri pe iarba (unde iarba devine noroi cand ploua) sa va vanda 'cizme de cauciuc'?"

Umm, da. Am fost vara trecuta la T In The Park (un "mic" festival din Scotia), si erau cel putin trei standuri de cizme (si da, toata lumea cumpara de acolo, ca a fost noroi). Ah da, si a fost si stand de umbrele. :)

Deci nu stiu cu ce pseudofestivaluri va comparati voi, de aveti impresia ca aveti aici un mare festival. :)
Postat de Mihai la data de 02 iulie 2009, 16:21
1. LA Rock am Ring, se vand pelerine de ploaie
2. LA Rock am Ring, te lasa sa intrii cu 1 litru de bautura in cutie de carton in zona festivalului.
3. LA Rock am Ring, te lasa sa stai jos (pe beton in find)- aseara un agent BGS a zis k nu am voie sa stau jos...penibil!!!!!!!!!!
4. LA Rock am Ring, formatiile intra conform programului, INDIFERENT de vremea de afara.
5.LA Rock am Ring,te lasa sa intrii cu brichete.
6.LA Rock am Ring, te lasa sa intrii cu marunt.

LA Bestfest, de ce nu se pot face aceste lucruri???
Postat de Catalin la data de 02 iulie 2009, 16:21
In Austria la concert Bon Jovi toata lumea a primit pelerine de ploaie....GRATUIT!
Postat de aki la data de 02 iulie 2009, 16:18
Aveti si nu aveti dreptate... Unii oameni mia educati in ale concertelor si-au adus pelerine, iar cei care nu aveau pelerine: ori au fost printre putinii care au gasit pelerine la RomTelecom(pe care ii felicit pentru initiativa), ori s-au udat bine de tot in ploaie, ori au reusit sa se adaposteasca la Silent Disco sau sub alte umbrele de la terase etc. Ideea e ca aici ati cam dat-o in bara: eu de exemplu mi-am pierdut pelerina de ploaie, si speram sa gasesc aici ceva(ma asteptam in naivitatea mea sa mi se dea de la intrare o pelerina sa ma feresc cat de cat de ploaie, chiar daca trebuia sa o platesc).. Noroc ca sor-mea mi-a dat o pelerina pe care o are de anu` trecut din Belgia.. cred ca azi vine si cu cizmulitele de cauciuc pe care le-a primit tot in Belgia... Ce ziceti de Belgienii astia?
Postat de Simona Ionescu la data de 02 iulie 2009, 16:12
Imi pare rau sa vad ca numai in Romania organizatorii de concerte se ocupa "DOAR DE CONCERTE". La Viena, la concertul Bon Jovi de anul trecut din iunie s-au impartit pelerine gratis pentru toata marea de oameni de la Magna Racino. Si asta pentru ca au banuit ca va ploua.. Si va asigur ca NIMENI nu a plecat de la concert. Era plin si la trupa din deschidere. Deci la unii se poate, la noi nu!
P.S: Pe mine nu ma intereseaza, ca am ajuns acasa sa ma schimb de haine, dar p altii poate i-a incomodat lipsa interesului pentru oamenii care au platit bilet(e) la festival!
Postat de aki la data de 02 iulie 2009, 16:09
Aveti si nu aveti dreptate... Unii oameni mia educati in ale concertelor si-au adus pelerine, iar cei care nu aveau pelerine: ori au fost printre putinii care au gasit pelerine la RomTelecom(pe care ii felicit pentru initiativa), ori s-au udat bine de tot in ploaie, ori au reusit sa se adaposteasca la Silent Disco sau sub alte umbrele de la terase etc. Ideea e ca aici ati cam dat-o in bara: eu de exemplu mi-am pierdut pelerina de ploaie, si speram sa gasesc aici ceva(ma asteptam in naivitatea mea sa mi se dea de la intrare o pelerina sa ma feresc cat de cat de ploaie, chiar daca trebuia sa o platesc).. Noroc ca sor-mea mi-a dat o pelerina pe care o are de anu` trecut din Belgia.. cred ca azi vine si cu cizmulitele de cauciuc pe care le-a primit tot in Belgia... Ce ziceti de Belgienii astia?
Postat de Alex la data de 02 iulie 2009, 16:05
Va rog sa nu mai angajati firme de paza care strica reputatia voastra a organizatorilor si a festivalului. Ma refer evident la BGS, niste "recunoscuti" in materie de bun simt, care au tinut cu tot dinadinsul sa ne dea afara de sub orice umbrela, cort sau acoperis care ne-ar fi putut apara de ploaie. La intrebarea unde scrie ca nu avem voie sa ne adapostim, raspunsul a fost "asa a zis sefu". Am cerut sa vina sefu. Replica a fost chemarea a inca 6-7 mogaldani de la BGS care sa ne intimideze si sa ne dea afara. Mentionez ca ne adaposteam sub cortul Ambulanta BGS cu acordul stuff-ului de la Ambulanta BGS. Nu mai zic ca apoi am fost dat afara si de sub umbrel;a inghetata Algida de catre aceeasi mogaldani care s-au ferit cand le-am facut poze (ii voi postaundeva, nu stiu unde, dar ii postez !) DECI , NO MORE BGS si alte specii !!!
Postat de suz la data de 02 iulie 2009, 16:00
de ce ne-a lasat la intrare bgs ul sa astepam?! cand eu imi cumparasem bilet si am pierdut patrice?! explicatia bgs ului (si presupun venita de la voi): "asa ne-au zis organizatorii, sa nu lasam oamenii sa intre!. In conditiile in care eu si multi alti oameni eram cu biletele in mana. am intrat dupa ce s a terminat patrice, pt ca asa au zis organizatorii, care probabil nici nu stiau ce se intampla la intrare. in rest ploaia no problem, muzica misto, dar de ce eu care am bilet tre sa pierd concertele pt ca stau la intrarea bestfest?!
Postat de Yoyo la data de 02 iulie 2009, 15:47
Am fost la multe concerte sustinute de artisti consacrati si arhicunoscuti dar nu au fost atatea interdictii ca aici. Pornind de la umbrele motivatia mi se pare cel putin tampita. Adica trebuie sa stai in ploaie daca tot ai cumparat bilet?? In timpul recitalului umbrelele se pot inchide din bun simt pentru cei aflati in spate dar asta nu inseamna ca sa stai sa astepti in ploaie doar asteptand un artist sau altul. Cred ca lispa de respect fata de cei care au cumparat biletele este adevaratul motiv al acestor interdicitii!!
Postat de Dragos la data de 02 iulie 2009, 15:19
Yes, of course today's concerts are still on! :)
Postat de pongo la data de 02 iulie 2009, 15:15
Stimati domni, ca un vigilent platitor de bilete al concertelor EMAGIC, va spun ca respectiva compania are loc destul sa se perfectioneze. Exista totusi posibilitatea platii unei taxe catre ANMH (sau cel putin era candva) pentru o predictie mai precisa a vremii cu ceva timp inainte pentru o anumita zona. Asta ar fi presupus ulterior contactarea unui producator sau importator de pelerine .. pentru un stand mai ieftin la Bestfest, stand pe care respectivul il putea folosi.. in caz ca ANM o dadea cu bata in balta, sa vanda... orice altceva. Dar... "e grele trebile astea". Un astfel de eveniment nu presupune doar spatiul si artistii (si copierea unor evenimente de afara) ci si putina imaginatie si gandire.. destinsa!
Pana una alta... ne ploua pe banii nostri (ca si la Metallica), la un eveniment un pic cam scumput pentru ce a aratat in ziua O.
Asa ca... stimati domni, sugerez aplicarea batranului dicton..."daca ploua... nunta la salon"... si imaginatie macar in asezarea cablurilor si a echipamentlor (dozatoarelor de bere de exemplu... ) in zone...usor ridicate. Apropos... in conditiile date ma inspaimanta usor termenul de "chitara ELECTRICA"!
Postat de Dorin M. la data de 02 iulie 2009, 15:14
Scuzele acceptate, dar tot nu o sa imi mai cumpar bilet la Bestfest cu cateva luni inainte. O sa imi cumpar in ziua concertului, DACA NU SE ANUNTA PLOAIE, si daca formatiile care vin chiar ma intereseaza.
"Ne pare rau oameni buni, dar noi ORGANIZAM CONCERTE!"
Asta e chiar tare. Toata lumea s-a plans de chestiuni care tin de ORGANIZARE: balti, nerespectarea regulilor cu umbrelele, etc. Si da, distribuirea unor pelerine intra in sarcina organizatorilor, nu a sponsorilor. Puteati sa le includeti in pretul biletelor: cel mai ieftin bilet a fost 110 Ron (adica aproximativ 26E) - nu cred ca era un capat de tara daca mai puneati 1E in plus la pretul biletelor si sa distribuiti pelerinele gratuit la intrare. BONUS: daca nu ploua, le puteati returna si recupera o parte din bani... Chestie de marketing.
In rest, singurul lucru bun la BESTFEST e ca se poate scrie cu o singura mana...
Postat de Radu la data de 02 iulie 2009, 15:09
Am apreciat in mod deosebit organizarea unei parcari pentru biciclete la poarta B. Chiar mi-am sfatuit prietenii sa vina cu bicicleta ca au unde sa o parcheze si astfel scapa de prblema transportului indeosebi la plecare. Dar ceea ce nu pot sa inteleg sub nicio forma este de ce parcarea era la poarta B dar accesul nu ne era permis pe la poarta B si trebuit sa ma intorc sa intru pana la poarta A? Sunt curios daca organizatorii au un raspuns la aceasta ineptie.
Postat de mng la data de 02 iulie 2009, 15:09
Ei nu ca trebuie sa comentez si eu. Din ceva bun ajungeti sa faceti ceva din ce in ce mai prost. Incepand cu line-up-ul care este jalnic in comparatie cu anii trecuti, continuand cu berea scumpita si cu magaria cu brichetele.

Festival diluat pe 4 zile (nu discut despre afterschock) doar ca sa aveti mai multe bilete vandute pentru fraieri ca noi care vin pentru atmosfera si nu pentru festival. Parklivefest-ul, partenerii vostri bulgari unde din fericire am fost, a avut la 15 Euro ziua de festival. Iar ca line-up de ultima zi precizam asa: Un tip de la Future Sound of London, Plaid si LAMB! E drept ca merita sa platim triplu pentru Ayo Elefanti Bizari Grimusi si alte picanterii. Dar asta e Romania orice se face bun o data se strica si se scumpeste cat mai repede cu putinta. Tineti-o tot asa si veti avea soarta evenimentelor de la Mission, care au ajuns niste jene.
Postat de shmeny la data de 02 iulie 2009, 15:08
*cum nu le-a...
Postat de stelar92 la data de 02 iulie 2009, 15:08
doua probleme. am inteles ca nu e voie cu camere profesionale, vreau sa intreb daca nu exista totusi o alta cale( legala, evident) de a intra cu aceste camere. daca intri ca jurnalist ori...ceva gen o taxa speciala pentru drepturi asupra pozelor...niciun context in care ar fi permis accesul cu camere foto profesionale?

a doua problema: sa zicem ca vin din provincie si nu vin decat pentru o noapte. automat am un ruxac la mine care poate contine tot felu' de lucruri, de la mancare pana la mai sus mentionatul aparat foto, umbrela si alte lucruri cu care nu este permis sa intri. exista un loc in care pot fi pastrate bunurile? orice alternativa, chiar si contra taxa. :) multumesc. si astept raspuns:)
Postat de sm4rt la data de 02 iulie 2009, 15:02
Eu inteleg faza cu brichetele.... printre spectatori sunt si din aia de bubuie de prosti. Pentru siguranta evenimentului trebuiau evitate exploziile! Organizatorii au luat decizia corecta... 3 bubuieli si era de ajuns... :)
Postat de PT FLEOSC la data de 02 iulie 2009, 14:58
CU BRICHETE NU AI VOIE PENTRU CA TREBUIE SA-SI VANDA SPONSORII TIGARILE... E CEA MAI AIUREA CHESTIE, ITI ARUNCI BRICHETA DE PLASTIC AFARA, IAR INAUNTRU PRIMESTI DE METAL DE AIA GREA, LA TIGARI CUMPARATE (CEL PUTIN ASA A FOST PANA ACUM)... TRAIASCA ROMM ANIA!!
Postat de Evelin la data de 02 iulie 2009, 14:54
Mi se pare o porcarie si nu va suparati.
Telefoanele[ cele care fac poze, filmeaza] nu sunt acceptate? Tatal meu m-a rugat sa il anunt cand se termina concertul sa vina sa ma ia. Sa il anunt daca sunt ok, sunt in regula. Un exemplu banal, si totusi important. AM nevoie de raspuns.
Pot lua telefonul cu mine sau nu?
Postat de shmeny la data de 02 iulie 2009, 14:53
fleosc,
imi permit sa-ti raspund eu. e logic. berea bestfest costa bani. bricheta nu. daca s-ar fi vandut umbrele cu bestfest, ai fi avut voie si cu umbrele. cumparate din interior. cum nu l-ea venit ideea, asta e... no umbrellas, no lighters. guido, invata romaneste, ca poate unii nu inteleg. si iti vin la usa tot cu umbrela.
Postat de mixter la data de 02 iulie 2009, 14:52
ok, face sens ce spunetzi, DAR ce au, mai baietzi, mogaldanii aia de paza de la BGS cu fetele (mai ales mignone si dragute) care stau pe umerii prietenilor lor? ce? si'n Olanda este interzis??? nu prea cred!!!
faceti ceva cu maimutzoii...
Postat de fleosc la data de 02 iulie 2009, 14:43
Dar cu brichetele ce ati avut? de ce unii am fost pusi sa ne aruncam brichetele in cosurile de gunoi de la security check si altii nu? Adica ma gandesc ca e ok ca toti tinerii sub 18 ani care isi doresc berica sa o primeasca, desi scrie peste tot ca nu e voie cu alcool sub 18 ani, dar cu brichete e periculos rau si ar trebui interzise?
sau vreti sa usurati dezvoltarea de relatii sociale intre oameni cu ajutorul replicii "nu te supara ai si tu un foc?":))
Postat de hmm la data de 02 iulie 2009, 14:23
AGAIN,I will adopt the same polite language as Guido.So maybe you should also explain the high price related to other festivals,with same kind of artist(but more of them).it's been raining for 2 weeks now,daily.as CONCERT ORGANISERS maybe you should have thought about some covered spaces(and im not talking about the one for silent disco which is obviously there for another reason).Sneakers could be a threat also,maybe you should consider some other nice rules.....
Postat de iulia la data de 02 iulie 2009, 14:22
pt flo: canon 450D e considerat profesional
"La B'ESTFEST nu ai voie cu aparate foto profesionale sau orice fel de aparate video. Asta inseamna ca poti intra cu aparate foto compacte (definitia noastra a aparatelor "profesionale" este "aparat cu obiectiv detasabil" adica, pe scurt (D)SLR)"
Postat de sue la data de 02 iulie 2009, 14:17
Yes, Guido, you are right about the umbrellas. The majority of people were mad that it rained and took it out on you, the organizers, because they couldn't blame the rain.. or God.. Maybe you can blame it on the weather man :)
people, stop being so cheap and buy yourselves a raincoat!
Postat de Mihai la data de 02 iulie 2009, 14:16
haha, love the sarcasm :D
Postat de Flo la data de 02 iulie 2009, 13:56
Mi-as dori sa stiu daca pot intra cu un Canon EOS 450D kit 18-55mm IS.
Multumesc.
Postat de cosmin la data de 02 iulie 2009, 13:55
ieri o prietena a fost nevoita sa renunte la umbrela, pe care a lasat-o la intrare la oamenii de paza. Cand am intrat eu, mai tarziu decat ea, dupa ora 20, aceeasi oameni de la paza i-au oferit o umbrela unei alte prietene. Umbrela luata din cos...

incercati sa fiti consistenti ca sa fiti luati in serios .
altfel, numai de bine !
Postat de guido la data de 02 iulie 2009, 13:51
Of course today's concerts are still held! Can a bit of rain stop rock'n'roll ? No way....

BUT..... BRING A RAINCOAT !!
Postat de Vasile la data de 02 iulie 2009, 13:41
niste explicatii pertinente. multumim
Postat de mersi la data de 02 iulie 2009, 13:22
"LET ME ASSURE YOU, IT WILL NOT HAPPEN AGAIN ! THE RULE 'NO UMBRELLAS' STAYS INTACT (it's not because some drivers cross 'the red light' that the rule that you have to STOP in front of a red light is abandoned) AND WILL BE IMPLEMENTED WITH MORE VIGOUR TODAY AND ON ALL COMING B'ESTFEST DAYS! "

Thank You!!!
ps: red light =))
Postat de Starfish la data de 02 iulie 2009, 13:19
thank you!!
now, everyone, STFU and enjoy!
Postat de stefan la data de 02 iulie 2009, 13:19
Are today's concerts still held?
Kiss Prima TV Discovery Channel 24FUN Ziarul Click Adevarul de Seara Joy Maxim Sunete Cool Girl Popcorn Tilllate Oops Media Elevate Port.ro Metalhead Maximum Rock Feeder.ro Metalfan Metropotam Bestmusic.ro